תרומה בסך 3000 ש"ח עבור יצירת מדריך Gimp בעברית

Adir Abraham adir at hamakor.org.il
Wed Jun 26 00:53:41 IDT 2013

שלום לכולם,

קיבלנו תרומה ייעודית ואנונימית בסך 3000 ש"ח עבור יצירת מדריך Gimp בעברית.
במידה ותרצו להשתתף, אנא פנו אל הועד. יבחר המועמד המתאים ביותר. במידה ויש
צורך, יבחרו 2 מועמדים כאשר התרומה תתחלק ביניהם לפי חלוקת העבודה ומראש ע"פ
החלטת התורם והועד (מכיוון שאנחנו מעוניינים שתהיה חלוקה נכונה ושיוויונית,
נעדיף שבכ"ז יקח את זה על עצמו מועמד בודד המתאים ביותר).

וזו לשון הבקשה:

אני מעוניין לתרום מלגה בסך של כ־3,000 ש"ח עבור יצירת מדריך Gimp למשתמש
בעברית בויקיספר. הסיבות לבחירה הם העדר תיעוד מסודר בעברית של Gimp, לצד קיום
מדריך כזה (בשלב בינוני של התפתחות), באנגלית בתשתית של ויקיספר (
http://en.wikibooks.org/wiki/GIMP), מה שעשוי להקל על העבודה (אין בזה בכדי
לשלול יצירת מדריך ברישוי GPL\GFDL\CC-BY-SA במקום אחר, לו ישנה עדיפות למקום
אחר משיקולים שונים), והחשיבות שאני רואה לנושא של תיעוד מסודר לתוכנה גרפית
חופשית, בעברית. העדיפות היא שהמלגה תנתן באמצעות עמידה ב'אבני דרך', כך שהיא
למעשה תתקבל בתשלומים, אך גם זה אינו תנאי מחייב.

תודה,
אדיר