מתנדבים בעמותה

Dotan Mazor dotan at dotanmazor.com
Fri Jun 11 09:30:32 IDT 2010

נדב,

אם אתה מדבר על השנה שבה אני הייתי אחראי על המחשבים שהבאנו לכנס אייקון,
אז שימו לעצמכם תנאי אחד: שהמחשבים יהיו חדשים יחסית.

באותה שנה עבדנו עם מחשבים ישנים, שאמנם הריצו לינוקס, אבל כל פעולה לקחה
עליהם זמן כה רב, שבסופו של דבר זה הפך את כל הנושא ללא אפקטיבי.

ואם מישהו ילך על זה: בהצלחה!

דותן

--
Dotan Mazor