הדפסת מדבקות

doron doron at ofek.biz
Tue Jun 8 14:21:29 IDT 2010

היי,
אני לא יודע מה יוחלט שבסוף מדפיסים על המדבקות .. אבל זה צריך להיות משהו
שכל מי שיראה את המדבקה יחשוב שזה מגניב וירצה אחת כזו על האוטו שלו ...
כך שאנשים שכלל לא מחוברים לקהילה ירצו להשתמש בה..

   דורון

--

קורסי לינוקס וקוד פתוח - המסלולים החדשים
<http://ofek.biz/index.php?page=Training>

Office +972-3-9533603
E-Mail doron at ofek.biz
http://www.ofek.biz

Please don't send me Word or PowerPoint attachments. See
http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html

P Save a tree...please don't print this e-mail/ /