חולצות לאוגוסט פינגווין 2010

moshe nahmias moshegrey at gmail.com
Fri Jun 4 17:13:42 IDT 2010

אני בעד, מה גם שיתכן שנגלה שיש מספיק אנשים להזמנה מספיק מוקדם. צריך רק
לאפשר אם יהיה מספיק אנשים לקנות חולצה גם אחרי הכנס או למי שלא מגיע, זה
יכול רק להגדיל את כמות החולצות שרוצים להזמין

On Fri, 2010-06-04 at 14:25 +0300, Micha Silver wrote:
> On 03/06/2010 21:31, Ram-on Agmon wrote:
 < <מה דעתכם:
 < <נפרסם כבר עכשיו שכל מי שרוצה חולצה של הכנס, שיבצע הזמנה מראש דרך
 < <האתר ושישלם סכום של 120 ש"ח. שיכלול: כניסה לכנס, חולצה וחברות בעמותה
 < <לשנה. מאחר שחברות היא 100 ש"ח לשנה, והמחיר המינימום של הכניסה לאתר
 < <יהיה 50 ש"ח, אז זו עיסקה די כדאית.

> +1
 <צריך גם לאפשר להזמין עוד חולצות בלי חברות בעמותה ובלי AP

 <מיכה

 < <בסכום הזה, של 50-70 ש"ח לחולצה (כולל מע"מ) נוכל לארגן חולצות מאוד
 < <יפות.

 < <אם לא נצליח לארגן 100 איש, אז האנשים יקבלו חברות לשנה וחצי וכניסה
 < <לכנס.

 < <עוד רעיון: בחירת הלוגו ופירסום מספר מקומות שיסכימו להדפיס אותו.

 < <רם און.

 < <        רק שלא ברור לי על שם מי נעשה את הקנדום .. ומה נדפיס עליו ..
> [...]
 < <          דורון