Re: חולצות לאוגוסט פינגווין 2010

Lior Kaplan kaplanlior at gmail.com
Thu Jun 3 23:16:02 IDT 2010

חברים - יש כאן שתי הצעות נפרדות לחלוטין.

- חולצה פשוטה שתחולק לכל באי הכנס (במימון העמותה).
- חולצה "מסודרת" יותר שתמכר לאחר הזמנה מראש (במימון עצמי).

החולצה הפשוטה מיועדת לאוגוסט פינגווין. החולצה השניה
מיועדת לחלוקה לקהל הרחב ללא הגבלת זמן.

בעיות שאני רואה:
1. איכות החולצה הפשוטה - יש לראות שזה לא משהו שמתפורר אחרי חודשיים.
2. מחיר הגלופות של החולצות המסודרות שהופכות כל הזמנה בפחות מ-30 ללא ריאלית
לדעתי.

קפלן