Re: חולצות לאוגוסט פינגווין 2010

Yaron Shahrabani sh.yaron at gmail.com
Thu Jun 3 22:08:58 IDT 2010

2010/6/3 Ram-on Agmon <agmonr at gmail.com>

מה דעתכם:
נפרסם כבר עכשיו שכל מי שרוצה חולצה של הכנס, שיבצע הזמנה מראש דרך האתר ושישלם
סכום של 120 ש"ח. שיכלול: כניסה לכנס, חולצה וחברות בעמותה לשנה. מאחר שחברות
היא 100 ש"ח לשנה, והמחיר המינימום של הכניסה לאתר יהיה 50 ש"ח, אז זו עיסקה די
כדאית.

אם לא ניתקל בהתנגדות מצד אלו ששילמו 50 שקלים כניסה זה נשמע לי כמו רעיון די
מוצלח
מה באשר לחברות בעמותה? זה לא קצת בעייתי שחלק מהחברים ישלמו פחות?

בסכום הזה, של 50-70 ש"ח לחולצה (כולל מע"מ) נוכל לארגן חולצות מאוד יפות.

בזה אין לי ספק, למרות שאם מדברים על חולצות כותנה המתחילים מטפסים מעט.

אם לא נצליח לארגן 100 איש, אז האנשים יקבלו חברות לשנה וחצי וכניסה לכנס.

לא חייבים לארגן 100 איש, אני הצלחתי להשיג את המחיר המדובר גם ל־30 איש
(כמופיע בהצעת מחיר שפרסמתי בהתחלה)
אם נצליח לארגן למעלה מ־30 איש נוכל לקבל אפילו הוזלה
חלק ממחיר החולצה הוא מחיר חד־פעמי לגלופה כלומר שישנן שתי אפשרויות:
1. שהמזמינים הנוכחיים ישלמו את מלוא מחיר הגלופה (כל צבע בהדפסת משי 150
שקלים, רקמה נמדדת לפי תכים)
2. שהתשלום על הגלופה יסובסד או ימומן על ידי המקור כך שבפועל בעלי החולצות
ישלמו על החולצות עצמן ועל ההדפסה עליהן בלבד

עוד רעיון: בחירת הלוגו ופירסום מספר מקומות שיסכימו להדפיס אותו.

בתחילת הדיון מופיעה ההצעה שלי מיונידרס, אשמח לשמוע הצעות נוספות, כיוון
שההצעה שלי לא מדברת על חולצות 100% כותנה אשמח לשמוע גם הצעות כאלה (על אף
שברור לי שהן עלולות להיות יקרות יותר)
הרכב החולצה שמציעים יונידרס הוא 60% פוליאסטר, 40% כותנה

אוסיף הערה קטנה על דבריו של עירא באשר להתנגדות אקולוגית לחולצות, כאשר קונים
חולצות ב־14 שקלים מן הראוי שימצאו עצמן בזבל מהר מאוד, לעומת זאת, חולצות מעט
יקרות ואיכותיות יותר יחזיקו זמן רק יותר בארון וישמשו את בעליהן לאורך זמן רב
יותר, האסון האקולוגי פה הוא החולצות הזולות, החולצות היוקרתיות יותר מהוות
פחות נטל על הסביבה

באשר לחולצות ולהרכב הבד שלהן, לא ניתן לקנות חולצות באופן מרוכז ולבקש
מיונידרס שידפיסו או ירקמו עליהן, יונידרס מדפיסה רק על חולצות שהיא מספקת, לכן
מי שלוקח על עצמו לברר מחירים נוספים שייקח זאת בחשבון וישאל את הספק האם זה
אפשרי, אם יש כאן עוד כמה שמעוניינים בחולצות כותנה אני אפנה ליונידרס ואשאל
מהו הפרש העלויות

רם און.