דרושים רעינות לניצול משאבי העמותה

doron doron at ofek.biz
Thu Jun 3 21:38:40 IDT 2010

צר לי לומר לכם את זה .. אבל אנחנו קהילה של "בטטות מקלדת" .
ככל שזה נוגע ללשבת על המקלדת ולצלוב מישהו או להתווכח , אנחנו עושים זאת
בשמחה ..
בקשר לשאר העשיה - אנחנו מניחים שממילא אף אחד לא יזכור מי עשה מה ולכן
רובינו לא עושים יותר מידי ..

ספציפית לרעיון של ליאור , הייתי שמח לעשות תהלוכה .. אבל מקהילה של אלפי
משתמשים שיש בארץ בתוכנה חופשית ולינוקס , הייתי מצפה שלכל הפחות יגיעו אחת
לשנה לכנס ..
מכוון שעדיין לא זכיתי לראות אלפים בכנס AP .. לכל היותר 200-300 .. אני
מבין שרק אחוז קטן מהמשתמשים מטריח עצמו להגיע אחת לשנה לכנס ..
ולכן , אם תהיה תהלוכה (ואני בספק) .. יגיעו אליה 20 איש .
תהלוכה של 20 אנשים , עשויה להוות חרב פפיות .
(רק להזכירכם במאבק הביומטרי שסחף אלפים בארץ .. לא הצלחנו לגייס אלא רק
קומץ של עשרות אנשים להפגנות / עצרות /תהלוכות).

אינני מסיר מעצמי אחריות , ואני כן פונה אל מרבית האנשים כאן כבוגרים ..
אבל כבר יש אנשים מחוץ לקהילה של התוכנה החופשית (ואף מתוכה) שמרננים על
הקהילה שלנו (ואם הייתי מנומס יותר הייתי כותב שהם "מהללים" את פועלה של
הקהילה).

מבחינת רעיונות לניצול נכסים .. אין לעמותה משאבים רבים או נכסים רבים ,
ולכן צריך וכדאי לנהוג בחוכמה בנושא ולחשוב מה יספק את מירב התועלת.

   דורון