נייר עמדה בנושא מדיניות פטנטים בתוכנה

Lior Kaplan kaplanlior at gmail.com
Tue Jan 19 23:52:38 IST 2010

חברי עמותה יקרים,

לאחר הערות והארות שלכם נייר העמדה נערך והופץ היום לרשות הפטנטים.
תודה מיוחדת מגיעה ליהונתן קלינגר על ההשקעה בנייר העמדה.

ניתן לראות את הנוסח הסופי באתר העמותה:
http://hamakor.org.il/2010/01/19/נייר-עמדה-בנושא-פטנטים-בתוכנה/

ובויקי:
http://wiki.hamakor.org.il/index.php/מדיניות_פטנטים_בתוכנה

נשמח עם תעזרו לנו לעשות "רעש" בעניין דרך הבלוגים שלכם (עברית ואנגלית)
ודרך מדיה חברתית (Facebook, twitter). קישורים כבר הופצו דרך עמוד
הפייסבוק של העמותה ודרך מספר בלוגים.

את הגרסה האנגלית למסמך (למי שרוצה לקשר) ניתן למצוא בבלוג של יהונתן:
http://2jk.org/english/?p=179

ליאור קפלן
עמותת המקור