הצעת החלטה

doron doron at ofek.biz
Thu Jun 10 19:26:16 IDT 2010

היי,

אני מציע להעביר החלטה של הוועד שאוסרת על רם-און להתקשר אליי באמצע היום
עם בשורות מרגיזות !!!

כל השנים, אנשים מהעמותה טוענים: תראו מה קורה בגרמניה, תראו מה קורה בצרפת ..

טוב אז עכשיו אנחנו גם על המפה ..

אחרי הדברים של מיקי איתן מהבוקר, מה בדיוק נשאר לנו לעשות ?

אל תשכחו שמדובר בשר שעובד במשרד ראש הממשלה.

http://pc.co.il/?p=33873

http://it.themarker.com/tmit/article/11121

למעשה , אם אני מבין נכון את הדברים (ומה שפורסם הוא רק קצה קצהו ) , ממשלת
ישראל , על במה ציבורית, אומרת "מה שהיה זה לא מה שהיה" .. ומהיום מדברים
על תוכנה חופשית .

ועכשיו, עם כל הכבוד לאנשי משרד החינוך, זה שיש להם שיקולים מסויימים
שמביאים אותם למסקנות שגויות, למה אני צריך לשמוע על זה כל הזמן מחדש
ולהתרגז על זה כל הזמן מחדש ?

מבחינתי, משרד החינוך, יכול לעשות מה שבא לו ואפילו לרכוש מניות
במייקרוסופט , אני מעדיך לתעל את האנרגיה שלי, את העשיה שלי , ואת העצבים
שלי לכיוון של אלו שמוכנים לנסות , שמוכנים לעשות .. למה לי לדפוק את הראש
בקיר שנקרא "משרד החינוך" .

הם רוצים לנהוג כחמורים .. אדרבה, שינהגו כחמורים - זה רק ימחיש לציבור
הרחב ולהם , את הקיצוניות של המצב שבו הם נמצאים, כאשר הם יגלו שהם המשרד
הממשלתי היחיד שיש לו רק תוכנות קינייניות.

(רם און, אם זה לא היה ברור עד עכשיו, הרמז העבה שלי, אז אני אומר את זה
ישירות ובצורה מאד בוטה .

משרד החינוך והצורה שבה הוא נוהג מעניין לי תתחת.

לא רוצה לשמוע עליהם, לא רוצה לדעת מה הם עושים .. פשוט לא מעניין אותי .

אני מעדיף לבזבז את הזמן שלי על מי ששווה את זה ..

אז אנא - חסוך ממני את האידיוטים הללו)

* ועכשיו כל הרשימת תפוצה הכללית עדה שאמרתי את הדברים בצורה גלויה.

   דורון

--

קורסי לינוקס וקוד פתוח - המסלולים החדשים
<http://ofek.biz/index.php?page=Training>

Office +972-3-9533603
E-Mail doron at ofek.biz
http://www.ofek.biz

Please don't send me Word or PowerPoint attachments. See
http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html

P Save a tree...please don't print this e-mail/ /