המלך הישן אינו, יחי המלך החדש.

Gilad Ben-Yossef gilad at codefidence.com
Sun Mar 1 11:20:34 IST 2009

Shachar Shemesh wrote:

> בעוד שאני חושב שמדובר בתוכנית טובה, חשוב להשאיר מקום לדברים שהם כן
> תוכן שנוצר ע"י העמותה עצמה, ושהמקום יהיה בולט. זה נכון שלא היו המון
> עדכונים, אבל כן היו כמה שהיו חשובים (אספת חברים, וכדומה). כמו כן, חשוב
> להשאיר מקום לדברים שהעמותה צריכה לספר על עצמה, אבל לא הגיוני שתעשה דרך
> וויקי (בפרט - תקנון העמותה, פרוטוקולים של אסיפות ודו"חות כספיים -
> דברים שלא ניתן לשנות בלי הרבה מאוד בירוקרטיה, ועל כן לא כדאי שיהיו
> פתוחים לעריכה חופשית, גם אם מישהו חושב שהוא מצא שגיאה כזו או אחרת).

אכן, לא התכוונו לוותר לגמרי על עדכונים רשמיים של העמותה, אם בצורה של
דפים סטטיים בודדים ואם בצורה של הודעות "פוסטים" בזרם ההודעות הרגיל, אם
כי דעית האישית היא שתקנון העמותה, פרוטוקולים ודו"חות כספיים יכולים למצוא
את מקומם גם בוויקי מאחר שיותר נוח לערוך אותם בוויקי ומאחר שגם בוויקי
ניתן לקבוע דפים מסויימים שדורשים הרשאה לעריכתם, למיטב ידיעתי.

ככלל, לדעתי, עדיף לנהל בוויקי כל מה שאפשר לנהל בוויקי (תוך שימוש בהרשאות
מתאימות), אבל להשתמש באתר הרשמי כאל חלון (אופס... כמעט כתבתי פורטל :-)
אל פעילות העמותה.

בכל מקרה, שום דבר לא קבוע באבן. נראה איך זה עובד ונזיז דברים בהתאם.

גלעד

--
Gilad Ben-Yossef
Chief Coffee Drinker

Codefidence Ltd.
The code is free, your time isn't.(TM)

Web:    http://codefidence.com
Email:  gilad at codefidence.com
Office: +972-8-9316883 ext. 201
Fax:    +972-8-9316885
Mobile: +972-52-8260388

	The Doctor: Don't worry, Reinette, just a nightmare.
	Everyone has nightmares. Even monsters from under the
	bed have nightmares, don't you, monster?
	Reinette: What do monsters have nightmares about?
	The Doctor: Me!