המלך הישן אינו, יחי המלך החדש.

Shachar Shemesh sun at hamakor.org.il
Sun Mar 1 11:13:30 IST 2009

Gilad Ben-Yossef wrote:
> התוכנית המרכזית לאתר החדש, מעבר למתיחת פנים עיצובית קלה, היא לנסות
> לענות על הבעיה המרכזית של האתר עד כה (של כל אתר בעצם) - חוסר בעדכונים.
> הרעיון הוא לנצל רס"סים של הבלוגים של פעילי הקהילה השונים (בין אם הם
> חברי המקור או לא) , אתרי פרוייקטים שונים שפעילים בארץ בעברית (מוזילה,
> אסטריסק, דרופל), כמו גם פידים של ארועים מאתרי המועדונים השונים כדי
> לבנות תוכן דינמי באתר העמותה שמשקף את פעילות קהילת הקוד הפתוח בארץ
> (לאו דווקא פעילות העמותה).
בעוד שאני חושב שמדובר בתוכנית טובה, חשוב להשאיר מקום לדברים שהם כן תוכן
שנוצר ע"י העמותה עצמה, ושהמקום יהיה בולט. זה נכון שלא היו המון עדכונים,
אבל כן היו כמה שהיו חשובים (אספת חברים, וכדומה). כמו כן, חשוב להשאיר
מקום לדברים שהעמותה צריכה לספר על עצמה, אבל לא הגיוני שתעשה דרך וויקי
(בפרט - תקנון העמותה, פרוטוקולים של אסיפות ודו"חות כספיים - דברים שלא
ניתן לשנות בלי הרבה מאוד בירוקרטיה, ועל כן לא כדאי שיהיו פתוחים לעריכה
חופשית, גם אם מישהו חושב שהוא מצא שגיאה כזו או אחרת).

שחר