המלך הישן אינו, יחי המלך החדש.

Gilad Ben-Yossef gilad at codefidence.com
Sun Mar 1 11:07:04 IST 2009

Ram-on Agmon wrote:

> לאחר לבטים מעטים להפליא, ובעקבות מחשבות מכאן ולשם, קיבל וועד "המקור"
> את הצעתו של הנסיך לבית יוסף לשליטה מלאה על ממלכת "אתר המקור".
>
> אי לכך והתאם לזאת, גלעד בן יוסף מקבל את השרביט ואנו מאחלים לו הצלחה
> רבה בכהונתו החשובה.
המ... ביליתי אתמול לראות שש שעות של צפיה בתוכנית תיעודית על קיסרי סין
הקדמונים בהכנה. מדהים, לא ידעתי שיש כל כך הרבה דרכים להפריד בין בן אדם
והראש שלו...

וברצינות.. נראה לי שהבדיחה על המלוכה יצאה מכלל שליטה ומן הסתם לא מובנת
לרוב קוראי הרשימה, אז בואו נפסיק עם זה. תודה :-)

> (בקיצור, גלעד בן יוסף יקים את אתר המקור בהתאם להצעה (היחידה) שהציע
> לפני שבוע (בערך)).

ליאור קסוס מלינווייט התנדב גם הוא לסייע ושחר שמש הקצה לנו "ארגז חול"
לבניית האתר כך שלא תפריע לאתר הקיים בכתובת http://www2.hamakor.org (אבל
באמת שאין מה לראות שם בינתיים) - תודה לשניהם.

התוכנית המרכזית לאתר החדש, מעבר למתיחת פנים עיצובית קלה, היא לנסות לענות
על הבעיה המרכזית של האתר עד כה (של כל אתר בעצם) - חוסר בעדכונים.
הרעיון הוא לנצל רס"סים של הבלוגים של פעילי הקהילה השונים (בין אם הם חברי
המקור או לא) , אתרי פרוייקטים שונים שפעילים בארץ בעברית (מוזילה,
אסטריסק, דרופל), כמו גם פידים של ארועים מאתרי המועדונים השונים כדי לבנות
תוכן דינמי באתר העמותה שמשקף את פעילות קהילת הקוד הפתוח בארץ (לאו דווקא
פעילות העמותה).

אם יש למישהו רעיון למקורות תוכן נוספים *מעבר לחשודים הרגילים שנמנו
לעיל*, אנא שילחו דוא"ל עם הצעות, תודה!

אני אעדכן ברגע שיהיה משהו אמיתי לראות.

תודה לכולם,
גלעד

--
Gilad Ben-Yossef
Chief Coffee Drinker

Codefidence Ltd.
The code is free, your time isn't.(TM)

Web:    http://codefidence.com
Email:  gilad at codefidence.com
Office: +972-8-9316883 ext. 201
Fax:    +972-8-9316885
Mobile: +972-52-8260388

	The Doctor: Don't worry, Reinette, just a nightmare.
	Everyone has nightmares. Even monsters from under the
	bed have nightmares, don't you, monster?
	Reinette: What do monsters have nightmares about?
	The Doctor: Me!